Et nytt forsøk

Hei…

Jeg har vært litt frem og tilbake om jeg skulle lagt ut noe på bloggen her igjen. Jeg har hatt kjempelyst lenge, men så føler jeg alltid at alt har blitt litt halvveis. Så da tenker jeg at jeg prøver igjen nå. Jeg savner å skrive, dele og inspirere. Jeg savner å ta med meg kameraet mitt overalt, spørre mamma om ikke hun kan ta et bilde til bloggen, jeg husker det som om det var i går, og jeg savner det. 

Jeg har ikke gjort så veldig mye den siste tiden, enda vet jeg ikke hva jeg ønsker å bli, og hva jeg ønsker å gjøre med livet mitt. Det er ikke lett dette, det å være usikker. Jeg jobber nå som personlig trener hos Akropolis i lier for tiden, og jeg har en ekstrajobb på bensinstasjonen for at jeg skal kunne komme ordentlig igang på treningssenteret. Men det er ikke lett, og det skal det ikke være heller. Men samtidig når du går hver dag og er usikker, usikker på hva man vil jobbe med, hvordan man ønsker at hverdagene skal være, da er det ikke lett.

Jeg elsker å hjelpe mennesker, og jeg får det så utrolig mye bedre til der hvor jeg jobber nå. Men likevel tenker jeg jo alltid at jeg ikke ønsker å gå glipp av noe, jeg vil prøve, feile, se om andre yrker også er for meg. Jeg vil studere men samtidig vil jeg ikke studere. Jeg vil lære, men jeg vil ikke gå på skole i mange år, og stadig tenker jeg, er det et yrke der ute som passer for meg? Jeg kommer til å ta et valg snart, så får jeg bare se på veien hvordan det går seg til.

Jeg er i hvert fall å se her på bloggen, jeg kommer til å poste innlegg denne gangen, og jeg håper at noen er interessert i å lese, stikke innom denne bloggen av og til. Jeg hadde satt pris på det, det hadde jeg virkelig. Og ikke minst kommentarer, det er gull.

Ønsker alle en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg