114 dager

114 dager siden siste blogginnlegg. 114 dager med erfaring rikere og 114 dager eldre. Det har skjedd så mye de siste månedene og jeg har vært igjennom så utrolig mye nytt. Jeg har blitt kjent med nye mennesker, fått venner for livet og jeg har hatt en veldig bra periode. Jeg har aldri hatt det dårlig, men disse månedene vært veldig gode, jeg har lært veldig mye om meg selv.

Et nytt kapittel starter. Jeg velger å starte det med et innlegg her, og jeg ønsker å gi dere en oppdatering. Fremover er jeg til å se på bloggen, jeg kommer til å skrive, dele og inspirere. Jeg kommer til å dele hverdagen min, tanker og drømmer. Jeg vil ta med dere inn i livet mitt, vise dere at alt er mulig, at alt kan gå. Jeg vil ta dere med på reisen.

En gang var det noen som sa til meg at jeg aldri kom til å komme noe sted i livet, men jeg skal vise dere alle sammen. Jeg vil at dere skal vite, at du bare må tro på deg selv, da er du ustoppelig, gjør din egen greie og aldri gi opp.

Så får dere ha en god natt, og drømme søtt. Husk at hver dag er en ny start, så i morgen når vi står opp skal vi se positivt på dagen, smile, gjøre noen glad. Være takknemmelige. Det er ikke alle som får en ny sjanse. Derfor er det så viktig at vi gjør ting som er riktig for oss, at vi hele tiden går ett skritt mot den store drømmen. 

– bare en liten tankevekker, til noen som trenger det, det er så lett å stå fast, men vi alle har vært der’ en gang.

5 kommentarer
    1. Anne lene! Kjære fine deg. Stå på og lev live ditt! Drit i dei idiotane som ikkje har noke bedre liv enn å trakke ned på andre. Å husk.. “Haters makes you famous” og en til.. Viss en person er såkalla “hater” men alikavel bruka all sin tid på å finne ut ka du gjer på om dagane… Då er han faktisk en number 1 fan! Tenk på det! Ganske awsome stuffs høh? Såå takk for meg. Night

    2. Du er flott vennen! Vil alltid støtte deg! Viktig å følge drømmene sine, så gjør akkurat hva du ønsker! Lev livet og stå på videre! Blir spennende å se fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg