Mellommåltid på under 300kcal

Det er torsdag, sola skinner og her sitter jeg med en smoothie i hånda, igjen. Jeg har blitt helt hektet på smoothie laging, og å eksperimentere med nye ting. Jeg har 300 frikcal om dagen, og i dag gikk det til et stort glass med frappe-smoothie-a-la-Anne Lene.

Det er rart å spise så mye som jeg gjør om dagen, enda det faktisk ikke er så mye alikevel. Det er vel bare slik når man spiser rent, at det blir mye mat. Deilig er det ihvertfall, overskudd, energi og godt humør er tre ting som har dukket opp igjen. 

Denne smoothien er på under 300kcal og et perfekt mellommåltid. Ingrediensene jeg brukte er fryst mango, skummet melk, kokosmelk, kakaopulver og en dæsj med sukrin. Smaker himmelsk! Bare å blande til ønsket konsistens, regne litt og holde seg under 300kcal. Det er så mange som henger seg opp i mål, men det er ikke vits å gjøre det så vanskelig. Den ville nok vært himmelsk med litt kaffe oppi også, kan skryte på meg at den nesten var like god som Starbucks. 

Tenk hvor deilig det må være med et par glass av dette, ute i sola, en varm sommerdag. Jeg gleder meg!

Dere får ha en superfin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg