Teoriboka går snart i søpla

Mitt hat til bøker altså. Jeg liker å lese, men når jeg MÅ lese, da hater jeg det. Jeg har et stort hat-forhold til denne boka jeg holder i hånda, jeg klarer ikke fokusere på innholdet, selv om jeg er super interessert i å få lappen. Nå har jeg satt meg ut i sola, drikker smoothie og bytter på mellom å skrive litt på innlegget og å lese teori. Jeg prøver ihvertfall, og det er det som er det viktigste.

Boka i bakgrunn derimot har jeg enda ikke lest ferdig, men DET er en bok for meg. Petter Stordalen er et stort forbilde og den boka har hjulpet meg utrolig mye, den er så inspirerende. Jeg anbefaler dere alle å lese den, teoriboka derimot, hiver jeg snart i søpla.

Hvis dere har noen fine tips til meg angående å bestå teoriprøven, så blir jeg veldig glad!

2 kommentarer
    1. Forstår godt at du syns det er kjedelig og lese teori, men pugging er nok det eneste som hjelper, dessverre. Sleit med den teorien sjølv, tok meg sjølv i nakken og pugga, gikk bra på 3 forsøk. Lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg