Følg meg på snapchat

God dag!

Nå har jeg nettopp fått satt meg ned på kjøkkenet med ferdig frokost etter å ha laget mat en times tid, slik at jeg kan være på farta med god mat i hele dag. Jeg har planer om å ta en tur på trening senere, men først må jeg få øvd litt på teoriprøven. Er det noe jeg virkelig må fokusere på nå så er det den, jeg sliter så mye med den, likevel føler jeg meg trygg på veien. Så er litt merkelig den teorien altså.

Jeg har forresten begynt å legge ut litt treningsrelaterte ting på Snapchat, ettersom det har vært litt etterspurt. Så nå er et bare å legge til Annelenenilsen, forhåpentligvis klarer jeg å motivere noen der ute til en sunnere hverdag. Eller kanskje jeg klarer å få noen til å smile, det er jo enda bedre!

Ha en kjempefin onsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg