Starte dagen med en god frokost

God morgen alle sammen! Nå har en syk Anne Lene stått opp og laget seg en god frokost. Nå sitter jeg i senga og har snart spist opp, jeg virkelig elsker den nye dietten jeg har fått av Strongbody. Jeg som driver med fitness er avhengig av å få i meg ren, sunn, god mat som er bra for kroppen. På matplanen har jeg alt fra Skyr til Sjokolademelk og frukt på planen. Det er så godt med variert mat, og dette har Strongbody virkelig fått til. Hvis det er noen sjeler der ute som ønsker et sunnere kosthold, eller å komme igang med trening anbefaler jeg dere å kontakte Strongbody! 

I dag er planene å ture inn til byen for å ta en kaffe og trene med ei venninne. Det er så deilig med overskudd på trening igjen, noe som gjør at jeg orker å løfte tyngre og yte mere. Utrolig hva litt mer mat på planen gjør med kroppen! 

Dere får ha en strålende dag, og er det noe dere savner at jeg skriver om på bloggen er det bare å gi med beskjed i kommentarfeltet! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg