Oslo Grand Prix 2016

Det var helt fantastisk gøy å stå på scenen igjen, i bedre form, med mer selvsikkerhet og erfaring. Jeg er så glad for at jeg deltok i Sandefjord Open før Oslo Grand Prix bare for å være gjennom det, for å ha litt i ryggen når Oslo Grand Prix kom. Jeg hadde null forventninger i konkurransene, og storkoste meg. Jeg elsker denne sporten.

Jeg kom meg ikke gjennom elimineringsrunden i Oslo, men jeg er så fornøyd over egen innsats. Det var så mange fine på scenen, opplevelsen har vært helt utrolig og jeg ville aldri vært foruten noe av dette. Jeg har fått nye venner, venner for livet, bekjente og jeg har lært så mye.

Jeg gleder meg til en ny sesong, og jeg skal jobbe på mot høsten nå. Jeg har funnet sporten jeg trives med, sporten som er helt meg, og det er så herlig!

Ha en strålende dag! Og husk, ha tro på dere selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg