Lørdagstur

Nå har jeg endelig fått satt meg ordentlig ned etter en ganske så slitsom dag, jeg er ihvertfall sliten. Eneste jeg faktisk har gjort i dag er å gå en tur, men jeg gikk ned til mormor og Arne en tur, så jeg har jo vært på besøk i dag også. Turen var vel på en mil, ikke så veldig langt, men jeg kjenner at jeg er sliten. Når jeg kom inn til mormor fikk jeg kaffe, og vi bare satt å snakket litt. Det var utrolig koselig! Det jeg hater med å reise på besøk nå på diett er at jeg ikke kan spise noe, som i dag, jeg måtte takke nei til bløtkake. DET er pain.

I morgen er det tid for neste teamsamling, det blir spennende å få litt mer hjelp og tilbakemeldinger. 

Har dere vært ute av huset i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg