Lørdagsfrokost

God morgen.

Nå har jeg nettopp stått opp, etter å ha sovet lenge. Det var så deilig med så mange timer på øyet, jeg er nesten klar for kvelden allerede. I dag har jeg hviledag, så jeg skal ikke trene. Men, har bestemt meg for å gå en lang tur etterpå. Jeg elsker å gå, men det er alltid koseligere å gå to, så jeg skal se om jeg ikke får med meg noen. Man må jo utnytte det fine været ute, det går mot vår, og det er så bra! Jeg er ferdig med vinteren nå, nå ser jeg bare frem til isen blir borte.

Frokosten er inntatt og nå venter en episode av Supernatural, før jeg skal ut på gåtur.

Ha en fantastisk lørdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg