Gymmet = meg-tid

God kveld alle sammen.

I dag har jeg brukt mesteparten av tiden til netflix og å slappe av. Jeg har også vært en tur på gymmet som vanlig, i dag trente jeg hovedsakelig rygg og det kjennes nå. Jeg elsker å tilbringe tid på gymmet, det er liksom litt meg-tid. I morgen har jeg ingen planer, mulig jeg skal på en bursdagsfest på kvelden. Jeg drikker jo ikke nå og det er jo forsåvidt greit, men for å være helt ærlig er det ikke alltid like morro. Men, jeg gjør det beste ut av det! Mye er io gjort med et par NOCCO.

Nå har jeg satt av noen timer til å se på Supernatural, fyy som jeg elsker den serien. Jeg håper alle har hatt en strålende dag, gjerne legg igjen bloggen deres hvis dere har. Så skal jeg titte innom iløpet av kvelden!

Og til dere som ikke har noe å gjøre, gi Supernatural en sjanse.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg