Svar på spørsmålsrunden; trening og kosthold

God dag alle sammen! Jeg tenkte det var på tide å svare på spørsmålene jeg fikk inn, og bestemte meg fort for å bare svare på spørsmål som er relatert til trening. Ingen av de andre spørsmålene var særlig relevante, så jeg ser bort ifra de. Videoen jeg postet for noen dager siden er postet, jeg orker ikke mer mas om den nå, den er ute og ferdig med det. Så her kommer svarene! 

Hva slags trening driver du med?

Jeg trener styrke på et gym her i sande, nå så går jeg også cardio en time hver dag. Vanligvis har jeg et par dager med intervalltrening, men ikke nå.

Hvordan har du så mye motivasjon til å trene så ofte/så dedikert og spise så sunt som du gjør?

Jeg har så mye motivasjon fordi jeg har lyst til å nå målene mine. Da må jeg trene så ofte som jeg gjør og spise maten jeg får beskjed om å spise.

Hvor har du fått treningsplanen din fra?

Den har min coach laget til meg, slik at ting blir gjort riktig.

Hva slags diett går du på?

Nå så går jeg på en konkurransediett som har som mål om å få ned fettprosenten.

Hvordan ser kostholdet ditt ut?

Nå om dagen går det i kylling, egg, brokkoli etc. Når det kommer til kosttilskudd bruker jeg proteinpulver, ZMA, C-vitamin og Omega-3 Multi. Knekkebrødet som jeg har tatt bilde av nedenfor spiser jeg ofte til frokost, har lagt ut oppskriften tidligere.

Hvordan klarer du å holde deg unna usunne fristelser?

For å klare å nå målene mine må jeg gi fra meg noe, og i dette tilfelle er det usunne fristelser. Nå på konkurransediett er det ikke lenger rom for utskeielser, men når jeg ikke på diett spiser jeg alt med måte.

Hva veide du før du begynte og hva veier du nå?

Jeg er ikke så veldig opphengt i vekten og ønsker ikke legge noe mer i det, men før jeg begynte med styrketrening for litt over et år siden var jeg på femtitallet, nå så viser vekten en god del mer.

Hva er målet ditt?

Nå så er målet mitt å debutere i bikini fitness i Mars, men i det store løpet ønsker jeg å komme i superform.

Kjenner du noen andre utøvere?

Nei, bortsett fra noen i teamet kjenner jeg egentlig ingen. Jeg har bare fulgt litt med på sosiale medier, snakket litt med noen og slikt. 

Hvorfor akkurat Bikini Fitness?

Jeg satte meg et mål om å konkurrere fordi jeg trengte noe å jobbe mot etter jeg sluttet på cheerleading. Jeg liker konkurranse og da tenkte jeg at fitness var en veldig god løsning. Jeg valgte Bikini Fitness fordi jeg føler det er det som passer meg best. Jeg syntes det er den mest feminine kategorien med tanke på poseringer, mest glitter, også er veien ditt litt lettere. Så jeg føler det er riktig for meg nå, hva jeg gjør i fremtiden vet jeg ikke.

Kan du vise et før og etterbilde?

Det første bildet er litt over et år gammelt, det i midten er litt under et år gammelt, det første bildet av ryggen var i påsketider i fjor, det andre bildet av ryggen var for noen dager siden, og bildet nederst til høyre er fra denne uken.

Er det noe mer dere lurer på, så er det bare å stille spørsmål i kommentarfeltet. Blir det mange, så tenker jeg at jeg kan begynne med “Ukens spørsmål”.

Ha en finfin dag! 

9 kommentarer
    1. Kult, skal selv debutere i bikini fitness, nettopp blitt med i teamjegliker kull 3 så debuterer neste år eller slutten av 1016

    2. Fint innlegg! 🙂 har et spørsmål selv om det ikke er om trening så håper jeg på et svar. Hva har du tatovert på armen din ? 🙂

    3. Måtte du betale noe for å få treningsplanen og kostholdsplanen skreddersydd til deg ? Er interresert i dette selv og vil veldig gjerne vite litt mer om hvordan du kom i gang. Hva du gjorde og hvem du kontakter osv osv.

    4. Hvilke øvelser liker du best å trene? Sliter litt med variasjon for tiden og kunne trengt litt nye øvelser 🙂

    5. Hvordan kombinerer du skole, venner og familie, med kostholdet og treningen?
      Har du noen sponsorer?
      Hilsen en som driver med det samme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg