Litt inspirasjon en torsdags morgen

God morgen alle flotte. 

Nå har jeg satt meg ned med en kaffekopp og en skål med havregrøt på kjøkkenet. Jeg elsker å starte dagen slik, helt rolig, helt avslappende, helt alene. Jeg liker litt alenestund, litt tid for meg selv, tid til å tenke så tidlig på morgenkvisten. I dag har jeg mange planer og mye jeg skal igjennom. Jeg liker å ha det travelt, å være opptatt, jeg har alltid trivdes med å ha mye å gjøre.

Det er allerede torsdag, enda en uke er snart over. Det er litt skummelt egentlig, hvor fort dagene går, den er over før man vet ordet av det. Gjør så mye som mulig ut av dagen deres, vær gode mot andre, gi komplimenter og for guds skyld smil litt i dag! Dagen blir slik du vil den skal være, bare du gir litt innsats, gled noen andre! Jeg slenger med noen motiverende og inspirerende quotes, slike bilder kan gjøre mye om dagen er litt vanskelig, eller om man føler at man trenger et dytt i riktig retning. Det pleier ihvertfall å hjelpe meg å få i gang tankene, hodet er ikke alltid på plass om morgenen.

Ha en strålende dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg