Jeg er spent på om jeg kommer til å klare det

Jeg skal aldri ta markløft i shorts igjen, det er helt forferdelig. Nå er jeg full av blåmerker på beina, et lite bevis på at jeg trente hardt ihvertfall. Jeg skal ta meg en tur på gymmet etterpå, trene litt, og planene for resten av kvelden er bare å slappe av hjemme. Jeg er så utrolig sliten om dagen, jeg føler jeg bare har nok energi til en treningsøkt. Søndag er det teammøte og jeg gleder meg til å få tilbakemeldinger og å få inn poseringene. Frem til da får jeg bare gå rundt i huset i hælene mine egentlig, akkurat som nå. Det trengs virkelig trening til for å lære seg å gå i høye hæler, jeg sliter som bare det.

Teit som det er så ser jeg slik ut nå, jeg går rundt i huset bare for å lære meg å gå på disse hælene. Jeg har ingen til å ta bilder nå, så jeg satte kameraet på kommoden, det gikk akkurat det. Da har jeg prøvd det å, ta et bilde av meg selv, iført null sminke mens jeg har på meg høye hæler og står på rommet mitt småflau. Sånn er det da. Dere ser meg akkurat, om dere ikke ser meg så står jeg ved siden av kommoden, prøver å kamuflere meg, prøver å gjemme meg bort.

Jeg vet at noen av dere har en angst for tær, det er visst blitt en trend blant mange det nå. Så hvis du har fobi mot tær, så er ikke denne bloggen for deg. Her ser dere litt av hvert, slitne bein, ødelagt neglelakk og ja, tær.

Nå skal jeg ture inn til Drammen, sette meg på Starbucks, lese en bok, drikke en kaffe. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg