Setter i gang en spørsmålsrunde

God kveld!

Nå sitter jeg med en kopp te, hører på “Reaper” av Sia og planlegger de kommende dagene. Jeg tror virkelig jeg bør kjøpe meg en adressebok/planlegger, det blir absolutt innkjøpet mitt i morgen når jeg skal på jobbintervju i Oslo!

Men, tilbake til overskriften. Jeg tenkte det kanskje var på tide å sette igang en liten spørsmålsrunde. Det er veldig lenge siden jeg hadde en sist, tror det må ha vært et par år siden ihvertfall. Tenker det kanskje er greit for både dere og meg at jeg svarer på litt spørsmål. Da får dere vite litt mer om hvem jeg er og slikt! Så kjør på med spørsmål folkens også svarer jeg når jeg føler jeg har fått nok spørsmål! Om det blir på video eller ikke er jeg ikke helt sikker på, men tenker det kanskje er på tide å gå utenfor komfortsonen min. Så, stor sjanse for at det blir video.

Spør meg om alt du lurer på!

30 kommentarer
    1. hei!
      Hvordan har du så mye motivasjon til å trene så ofte/så dedikert?Og spise så sunt som du gjør? Går alltid bra for meg i perioder, men ender alltid opp med grandis til middag og potetgull rett etterpå etter bare noen få dager… Hvordan klarer du å holde deg unna usunne fristelser?

    2. Har du droppet ut av vgs?
      Hva er dine planer for fremtiden?
      Når stiller du i bikinifitness? Kan man følge det live?

    3. Hvor har du fått treningsplanen din fra og hva innebærer den ?
      Hvordan ser kostholdet ditt ut ?
      Hva veide du før du begynte og hva veier du nå ?
      Hva er målet ditt ?

    4. Hei!
      Jeg har et lite spørsmål. Du har virket veldig opptatt av dyrepoliti, og jeg er veldig enig. Spørsmålet mitt er hvorfor du har blitt med i et parti som alltid har vært mot dyrepoliti da?

    5. Hei.
      Veldig fin blogg du har! Stå på videre!
      Hvordan er kjærligheten? Holder du på med noen? Noen kjekke du snakker med?
      Og noe trenings relatert:
      Hvordan tror du det går på bikinifitness? Kjenner du andre utøvere? Debuterer du i år?

    6. Vil du ha kjæledyr i ditt liv senere?.. Hvor mange barn skal du ha? Kommer du til å trene etter du har fått barn? Hvor vil du bo?

    7. Du har flere ganger sagt at du droppet ut for å følge drømmene dine, og at du har en fast plan, hva er denne planen? (Du må ikke svare hvis du ikke vil);P

    8. Med tanke på videoen du la ut her om dagen tenker jeg som så: Oppfordrer du ungdommer til å droppe ut av vgs? Siden du sier at man ikke trenger vgs, hvorfor tror du det legges så mye vekt på å ha nettop vgs fullført? Og til sist: Hva tror du skjer hvis alle følger ditt eksempel og dropper ut?

    9. -Hvis du mener at vgs er unødvendig hvorfor startet du på ib på Skagerak da som er ansett som den vanskeligste linja du kan ta? Alt de lærer er jo hvor viktig skole er så skjønner ikke hvordan du gikk fra et slikt miljø til å droppe ut?
      -Ser du opp til Lene-Alexandria? Føler nemlig at du prøver å adoptere hennes livsstil til en viss grad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg