Jeg er internasjonal

Jeg er det jeg vil kalle internasjonal. Jeg eier en iPhone. Jeg har lastet ned Snapchat og Instagram på telefonen. Jeg kommuniserer med andre mennesker fra andre land. Jeg har reist mye i livet mitt og elsker å møte nye personer. Jeg syntes andre kulturer er spennende. Jeg er utadvendt. Jeg snakker like godt norsk som engelsk. Jeg lærer meg fransk. Jeg har ingen fordommer for noe som helst. Jeg er openminded og jeg er en risk taker. En del av familien min er engelsk. Jeg er det jeg vil kalle internasjonal. Jeg er en del av den norske kulturen, men jeg har blitt påvirket av andre kulturer når jeg har vært ute og reist. Jeg har et helt annet syn på verden enn mange andre, fordi jeg er internasjonal. Jeg er åpen, jeg er ærlig, og jeg er glad. Jeg er positiv, jeg er ikke nølende, jeg er et JA-menneske. Jeg er spontan, jeg liker spenning, jeg føler ikke at jeg tilhører en nasjonalitet. Jeg er norsk, jeg har norske foreldre, men jeg er ikke norsk. Jeg klarer ikke kalle meg norsk, altså, hvor er jeg egentlig fra?

Jeg vil si jeg er fra verden, jeg er fra denne planeten, fra Moder Jord. Jeg vil ikke si at jeg kommer fra det lille landet Norge. For jeg har en del av hele verden inne i meg, jeg er en del av så mange kulturer at jeg ikke klarer å definere hvor jeg kommer fra. Jeg er bare, ja, internasjonal. Hver dag kommuniserer jeg med mennesker fra andre land, hver dag spiser jeg internasjonal mat, klærne jeg bruker er ikke produsert i Norge, jeg er summen av alt jeg har vært igjennom. Jeg er noe som har blitt til etter å ha vært ute i verden, etter å ha blitt kjent med de menneskene jeg kjenner. Jeg er født norsk, men jeg har blitt internasjonal.

 

Søk det opp; International minded

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg