Det skal ikke være lett

Er det bare jeg som hater å sove på dagen? Jeg var så utrolig trøtt og sliten i dag etter trening, hadde planer om å øve til teoriprøven for bil. Men, så bestemte jeg meg for å sove en halvtimes tid og den halvtimen ble fort til tre timer. Nå sitter jeg på kjøkkenet med en kaffekopp og er helt i svimeland, i tillegg er jeg skuffet over meg selv. Jeg har nettopp laget en skål med proteinfluff, som venter på meg i kjøleskapet. Har også en episode av Hotel Cæsar jeg må se på tv2 sumo, og det er vel høydepunktet for dagen. Det er tomt for te i huset, jeg er på diett, og denne kvelden har så langt ikke vært bra. Jeg er sulten og jeg vil egentlig bare spise brødskiver med leverpostei og sprøstekt løk. Det er vel bare å bite tennene sammen, det kommer til å være noen slike harde stunder, og hjelp, jeg har nettopp begynt. 17 uker igjen.

Å lage proteinfluff er kjempeenkelt, jeg bruker ikke engang en håndmikser for å lage det, for det har vi ikke i huset. Har man det, anbefaler jeg å bruke det. Jeg bruker 100g eggehvite, litt sukrin og ca 30 g Standard Gold Milk Chocolate proteinpulver. Så pisker jeg dette sammen, helt til jeg får en grei og tjukk konsistens. For at det skal bli proteinfluff burde den settes litt i kjøleskapet så den får en mer luftig konsistens. Proteinfluffen dreper i hvert fall søtsuget!

Jeg ønsker alle sammen en fin kveld, også får jeg prøve å gjøre det beste ut av den selv!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg