Første utfordring

Jeg klarer absolutt ikke å gå i høyhælte sko. Jeg lurer virkelig på hvordan det kommer til å gå på scenen i mars, meg iført høye hæler. Jeg prøver i hvert fall da, så creds til meg. Nå går jeg rundt i huset iført 11 cm høye hæler og holder på å vrikke foten hvert femte skritt jeg tar. Jeg håper jeg blir bedre til dette, det må jeg bli! I går startet jeg forresten på ny diett som fokuserer på å gå ned, slik at jeg kommer meg i form til konkurransene. Jeg kjenner jeg er utrolig spent på tiden fremover nå, så det kommer til å bli en del blogging om forberedelsene til min første konkurranse, i Bikini Fitness.

Det er 18 uker til konkurranse, og det skremmer meg litt. 18 uker er egentlig ingenting og tiden fremover kommer til å bli tøff, men jeg gleder meg veldig! Jeg må planlegge godt, prioritere riktig og jobbe meg gjennom. Dette har jeg ventet på utrolig lenge, og nå nærmer tiden seg!

Er du mester på høye hæler?

1 kommentar
    1. du er ikke den eneste 🙂 , jeg kan gå litt men jeg bli veldig fort sliten å tar dem av meg veldig fort om jeg får muligheten til det 🙂
      men ja jeg også føler jeg kommer til å vrikke benet for hvert 5 skritt jeg tar 🙂 derfor så går jeg veldig lite i det men når jeg først skal så går jeg i veldig korte for da føler jeg at da har jeg mere kontroll 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg