Julegavetips

Nå nærmer det seg juletider og hver eneste jul er jeg som regel veldig sent ute med å kjøpe julegaver. Det hender ofte at jeg stresser meg i hjel lillejulaften på et eller annet kjøpesenter. Denne julen har jeg satt meg selv et mål, og det er å være tidlig ute! Jeg har allerede begynt å se etter julegaver, og har allerede funnet noe jeg kan kjøpe.

Jeg er en av de som liker å kjøpe utradisjonelle julegaver, jeg liker å kjøpe noe som passer til en hver, det er jo kjempekoselig å få en julegave som trekker litt på smilebåndet. Derfor vil jeg tipse dere om en nettside jeg virkelig elsker å titte på når det kommer til å kjøpe julegaver, nemlig Coolstuff.no! De har et utrolig godt utvalg når det kommer til julegaver, de har absolutt alt man trenger! I tillegg har de også en julegavegenerator hvor du kan finne en gave tilpasset alder, pris og interesser!

Så, i dette innlegget vil jeg dele mine julegavetips fra Coolstuff med dere!


Topplisten - Vinglassflaske, Til tørste vinkjennere!TV-B-GoneMagnogrip Armbånd
Vinglassflaske HER, Tv-B-Gone HER, Magnogrip armbånd HER

Potato Chips MakerYOYOPower GSM-styrt Strømbryter
Potato chips maker HER, YOYOPower strømbryter HER

 

Snug Rug DeLuxe - Pledd med ermerRørefordelereniKettle Appstyrt Vannkoker

Snug Rug pledd HER, Rørefordeleren HER, iKettle vannkoker HER

Polaroid 300Isskjeen Scoop That!
Polaroid kamera HER, isskje HER

OneFoot Miniski The Big Bubble ThingCandy Grabber Tivoli
Onefoot miniski HER, The Big Bubble Thing HER, Candy Grabber Tivoli HER

Roboten WowWee MiP3-i-1 USB Håndvarmer
Robot HER, 3-i-1 håndvarmer HER

Coolstuff tilbyr fri frakt ved kjøp over 499,-, varene kommer også utrolig raskt, men avhengig av hvor i Norge du bor! Varene skal komme innen 1-5 dager i hele Norge. Jeg håper dere likte julegavetipsene mine, men jeg anbefaler å ta en titt i nettbutikken deres. De har kjempemye fint! Dere kan besøke nettsiden HER!

Hva syntes du om mine julegavetips? Er du tidlig ute med julegaver?

Sponset innlegg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg