Dagene går så fort

Da er første matteprøve på sande videregående overstått! Den gikk så dårlig at det er flaut. Gruer meg utrolig til læreren ser gjennom den, han kommer til å få seg en god latter. Plutselig ble det å ha matte på norsk veldig vanskelig, har lært alt på engelsk det siste året, så vet ikke hva halvparten betyr engang. I reiselivstimen i dag snakket vi om en tur til Tallinn som vi skal på, det som er synd er at jeg ikke får reist. Jeg har konkurranse rundt avreisetiden så det er utrolig synd.

Men, tenk at det snart er helg igjen allerede! Jeg syntes ukene bare svever avgårde, dagene går så fort. Nå har jeg det faktisk utrolig morsomt på skolen også, så det kan hende det er derfor. Jeg føler jeg har valgt riktig programfag, for jeg gleder meg til hver eneste time! Det er en super følelse!

Etter skolen i dag tok jeg bare bussen hjem som vanlig og har vært her helt til nå. Har tatt noen bilder med lillesøster, syntes det er så koselig med bilder! Også er hun jo så søt på bildene også! Hun har nettopp fylt ett år og når jeg tenker på det har tiden gått utrolig fort.

Dere får alle ha en super kveld!

Hva har dere gjort i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg