En helt vanlig tirsdag

God kveld! Nå har jeg stelt i stand på gulvet med både dyne og puter, klar for å studere et par timer. Skal gjøre noen lekser også, så får bare stå på i dag! Elsker å jobbe med skolearbeid slik som dere ser på bildet ovenfor, det er bare så mye bedre enn å sitte ved en pult hele tiden! Kanskje jeg ender opp med å sove slik i natt også, har egentlig ikke noe imot det.

Nå har jeg forresten også begynt å skjønne hvordan man fører inn i en tabell i økonomistyring, så det begynner å komme seg! Gleder meg til den dagen jeg virkelig skjønner økonomi, hvis den dagen i det heletatt kommer da. Men, nå blir det skolearbeid i noen timer før jeg må lage litt mat!

Hva bruker dere dagen til?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg