Dagens antrekk

En kopp med te står på skrivepulten, en bunke med bøker står klar og motivasjonen min når det gjelder skolearbeid har forbedret seg. Skolen er gøy om dagen, det er så herlig å si det! I dag var det første gang jeg hadde undervisning i programfagene Markedsføring og Reiseliv. Begge timene var kjempeinteressante, så jeg tror dette kommer til å gå bra! Mattetimen derimot var utrolig forvirrende, jeg har aldri vært borti Geogebra før, siden vi på den forrige skolen min brukte kalkulatorene våres til å tegne grafer og lignende. Det er mye nytt å sette seg inn i, blant annet Itslearning, jeg skjønner ikke hvorfor programmene skal være så avanserte. Hadde jo vært mye enklere om alt var skrevet i bok, men jeg må vel bare bite tennene sammen når det kommer til dette. Jeg kommer aldri til å være et pc geni, men jeg får gjøre det beste ut av det! 

Genser/jakke fra Vero Moda // Klokke fra Daniel Wellington // Skinntights fra Bik Bok // Bandana fra Nelly.com

Hva syntes dere?

7 kommentarer
    1. Fint antrekk og lykke til med skolearbeidet, forstår deg, har den følelsen mange ganger jeg også, men plutselig går det opp et lys:). Ha en fortsatt fin dag:)

    2. Så fint antrekk det var 😀 og når det kommer til itslearning… vi bruker også det på HIST og selv om dette er mitt andre år med den portalen så sitter jeg fortsatt ” hvor finner jeg det og det og det” :p haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg