Hårpleie

Jeg får stadig komplimenter om håret mitt,  at det ser veldig fint og sunt ut. Jeg må bare si tusen takk for det, og jeg gjør faktisk ikke noe annet enn å pleie håret helt normalt. Jeg tenkte jeg kunne vise dere produktene jeg bruker i et innlegg, så here we go!

Til info bruker jeg aldri varme på håret, jeg bruker kanskje krølltang et par ganger i året, dette er fordi jeg har så rett hår fra før og fordi jeg ikke orker å krølle håret så ofte. Jeg drar til frisøren når jeg føler håret trengs å klippes, vanligvis hver fjerde måned om ikke mer eller mindre. Jeg har gjort mye forskjellig med håret mitt og det har vært veldig slitt til tider. Nå har jeg også nettopp vært hos frisøren hvor de klipte rundt fem cm av håret, så nå vil jeg egentlig at bare at det skal vokse ut igjen.

Som sagt gjør ikke så veldig mye med håret mitt, men jeg bruker alltid olje i håret når jeg har vasket det. Da bruker jeg vanligvis oljen fra Moroccanoil som dere kan finne HER. Jeg kurer også håret 1 – 2 ganger i uken med en veldig god kur fra Boots apotek. Denne er veldig billig og kan kjøpes på alle Boots apotek rundt om i Norge til bare 54,-. Den lukter kokos og er utrolig god!

Jeg ville bare tipse dere om disse to produktene av min egen vilje, fordi jeg virkelig elsker dem! Innlegget er på ingen måte sponset, og det er helt ærlige meninger. Løp og kjøp sier jeg bare!

 

Har du noen hårprodukter å anbefale? Prøvd disse produktene før?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg