Meal prep

God kveld alle sammen. Nå lager jeg mat som jeg skal ha helt til fredagen, kylling og laks står i ovnen og i mellomtiden spiller jeg Eminem på Spotify mens jeg blogger. Jeg håper virkelig ikke brannalarmen ringer, jeg hadde en liten episode forrige uke. For å si det kort, det stod to brannmenn i stuen og det luktet stekt kylling i hele leiligheten. Følte meg ikke så smart da skal jeg si dere.

Skoledagen i dag varte til klokken 13:00, så det var utrolig deilig! Jeg dro rett til Stamina etter skolen og gjennomførte dagens styrkeøkt. Når jeg var ferdig tok jeg bussen til byen for å handle litt og helt siden jeg har kommet hjem har jeg egentlig bare laget mat. Snart er det tid for lekser, men aller først skal jeg hoppe i dusjen. Har forresten også veldig lyst til å se Paper Towns på pcen, er det noen som vet hvor jeg finner den på nettet? Det eneste jeg finner er en kinesisk versjon eller noe sånt. Hadde blitt veldig glad om noen vet det!

Noen som har en link til hvor jeg kan se Paper Towns på internett?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg