Høydepunkt

Åhh så deilig det var å sette seg ned i sofaen nå. I dag hadde jeg vekkerklokken på kvart over ni, spiste min stusselige 30g havregrynsgrøt, gjorde ferdig franskleksen til i dag og turet ned til skolen i halv tolv tiden. Jeg elsker timeplanen min for i dag, to timer fransk, det var det. Etter skolen dro jeg på trening og kjørte det nye treningsprogrammet mitt. Det var tid for intervalltrening og jeg merker at det er lenge siden jeg løp sist. Tror ikke jeg har vært så sliten på lenge, men det var så deilig! Etter intervaller gjorde jeg litt styrke og det var kjempemorsomt å prøve nye øvelser. Cable crunch er en av de nye øvelsene jeg fikk prøve meg på i dag, og teknikken syntes jeg er sykt vanskelig. Treningen i dag var den beste treningen på lenge!

Nå sitter jeg i stua og spiser middag. Endelig tid for litt karbohydrater, har aldri tenk slik før jeg begynte med ordentlig diettplan og trening; men altså, risen er høydepunktet hver eneste dag! Resten av dagen skal jeg bare slappe av, gjøre ESS leksen min og sende ut noen mailer. Dere får ha en super kveld!

Hva har dere gjort i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg