“Hvad laver du”

God kveld kjære lesere! Jeg tenkte jeg for en gangs skyld skulle prøve meg på å mobilblogge. Nå er jeg i en leilighet i Danmark sammen med mamma, kjæresten hennes, lillesøster og ei venninne jeg fikk overtalt til å bli med! Vi er på et ferie center i Løkken som heter Dayz Grønhøj strand. Det er ganske fint her, men været har ikke akkurat vært på topp. Heldigvis har de innendørs badstue, boblebad og basseng, så vi har fått kost oss litt likevel!

I morgen går turen til Fårup fornøyelsespark, det ser veldig bra ut og blir nok kjempemorsomt!

Nå skal vi bruke kvelden til å slappe av, helt greit for min del, siden jeg bare sov et par timer i natt!

Vil også si at jeg er tilbake på bloggen nå, bloggmotivasjonen er på topp. Vil også si tusen takk til alle som leste bloggen min i går, utrolig gøy!

Noen som har vært på Fårup før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg