Sunglasses, like red lipstick, change everything

God kveld alle sammen!

I går var jeg en tur i Drammen sammen med et par venner, var utrolig koselig. Vi var blant annet en liten tur innom Starbucks, som jeg er så glad i. Når jeg dro hjem og det ble kveld tok jeg meg en løpetur. Det er så deilig å være ute på kvelden, så jeg kom hjem etter midnatt.

I dag derimot har jeg omtrent bare vært inne og sett på Orange Is The New Black. Kjempedeilig å bare ligge i senga, men jeg merker også at jeg blir sliten av det. Dagen bare surres bort og når kvelden kommer har man ikke fått noe ut av den. I morgen har jeg lagt planer, så det blir godt!

Hva har dere gjort?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg