Romania – habitat for humanity

Hei! Jeg håper alle dere nyter sommeren og koser dere! Det er så deilig med ferie. To dager før sommerferien startet dro jeg til Romania sammen med folk fra skolen på en skoletur. Vi dro dit for å jobbe frivillig med å bygge hus med Habitat for Humanity. Habitat for Humanity bygger hus for de som lever med poverty housing. Jeg fikk oppleve mye og er utrolig takknemlig for det. Jeg har innsett så mye på den turen og lært veldig mye. Det var hardt arbeid, men virkelig verdt det. Jeg beundrer alle som jobber for Habitat, de gjør så mye godt! Turen vår varte i 11 dager og jeg er så utrolig glad for at jeg ble med.

Habitat for Humanity kan dere lese mere om HER.

Jeg har ikke tilgang til så mange bilder nå, så dette får holde for nå. Ønsker dere en god kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg