Søndag

God søndag! Nå er enda en uke over og det nærmer seg sakte men sikkert sommerferie. I morgen er det første sommerdag og siste mandagen min før eksamenstiden starter. På fredag starter jeg med exam week og den går over en hel uke. Jeg skal gjennom syv exams og det kommer til å bli så stressende. Likvel tror jeg ting kommer til å gå greit, tar ikke alt så seriøst dette året her siden pre-Dp året ikke har noe å si for IB linjen.

I dag har jeg gått en tur i skogen med mamma, Harald og Jenny Mari. Snart turer vi ut til mormor for å spise middag der, blir nok koselig!

Forresten har jeg nå startet på et nytt opplegg, denne gangen fra Strongbody. Har nå fått matplan og treningsplan som fokuserer på å få meg ned i fettprosent og få opp muskelmassen. Dette blir så utrolig spennende, gleder meg mye til jeg skal prøve meg på uttak for vårens konkurranser! Dette blir bra!

Noen andre som ser frem til sommerferie eller?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg