Reunited

Nå sitter jeg på toget hjem etter en kjempefin dag i Oslo. Tirill hadde endelig kommet seg til Oslo igjen, og det var kjempekoselig å se henne, er faktisk allerede åtte måneder siden vi var på Lady Gaga konserten sammen. For dere som ikke vet det møttes vi på språkreisen i California. I dag har vi gått rundt i byen, vært på café og vi rakk til og med en tur innom Ben & Jerry’s. Det er alltid koselig å være med Tirill og jeg gleder meg veldig til vi skal møtes igjen. Planlegger en Bodø tur nå, så får jeg krysse fingrene på at jeg kommer meg dit iløpet av sommerferien.

Hva har dere gjort i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg