Nous sommes à Lyon

God kveld alle sammen! Nå sitter jeg på hotellrommet i Lyon og er utrolig sliten etter en kjempelang dag. Vi dro fra Torp rundt seks på morgenen, mellomlandet i Amsterdam før vi ankom Lyon. I hele dag har vi utforsket byen og gått utrolig mye. Syntes det er en utrolig koselig by, gleder meg allerede til i morgen! Vi har tatt masse bilder og dagen har rett og slett bare vært helt super! I morgen skal vi se enda mer av Lyon, dra på båttur og jeg håper vi får litt tid til shopping. Dette kommer til å bli en fantastisk tur!


Alexandria, Fanny og meg


Fanny, meg, Kaia, Josefine og Alexandria

Noen som har vært i Lyon før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg