Inspirasjon?

God kveld alle sammen! I dag har det vært utrolig fint vær ute. Vi bestemte oss for å grille ute i dag men det ble litt kaldt i lengden, så jeg endte opp med å spise maten inne foran TVen. Det fristet litt mer der og da. Noe jeg ikke har fortalt dere enda er at jeg nå følger en diettplan hvor målet, i tillegg til trening, er å gå ned i fettprosent. Jeg kommer til å skrive mer om dette, men i dette innlegget ville jeg egentlig bare si at jeg trenger litt inspirasjon til bloggen. Derfor ville det vært fint om dere ville lagt igjen en link til deres blogg og gjerne flere om dere har noen andre blogger å anbefale. Jeg kommer til å stikke innom alle bloggene, elsker å lese andre sine blogger!

Noen blogger å anbefale? Ha en fin kveld!

6 kommentarer
    1. Så fint at du har startet å blogge igjen! Jeg har ikke blogg selv, men jeg leser for det meste noen av de på topplisten. Her liker jeg spesielt maddepaddee.blogg.no og styleconnection.blogg.no 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg