Tittei

Hei! Nå er det lenge siden jeg har oppdatert på bloggen! Jeg har hatt så mye å gjøre i det siste, jeg har rett og slett ikke hatt tid til å blogge! Men er mye som har skjedd siden sist jeg blogget! Jeg har fylt 17år, lillesøsteren min har hatt dåp, har hatt utrolig mye lekser og jeg har fått meg en personlig trener! Gleder meg veldig til treninger fremover, med litt veiledning blir alt så mye enklere! Tenkte bare å stikke innom for å oppdatere litt, så kommer jeg til å oppdatere oftere nå i tiden som kommer! Her har dere noen bilder fra dåpen til Jenny Mari. Hun er skjønn!


Jenny Mari og meg


Mamma og meg


Mamma og Jenny Mari

Hva har dere gjort i det siste?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg