Ti år har gått

For en dag. I dag har jeg vært på minneseremoni på Bygdøy for å minnes alle tsunamiofre som gikk bort for ti år siden. Det er helt utrolig at så mange år har gått, jeg husker farfar som om jeg skulle vært med han i går, jeg kan ikke tro at det har gått så mange år siden sist jeg hørte stemmen hans. Det var fint å samles i dag alle sammen.

Det var en kjempefin minneseremoni. Likevel skulle jeg egentlig vært i Thailand nå, sett hvordan ting har blitt siden sist jeg var der, men slik ble det ikke i år. Neste år skal jeg absolutt tilbake, jeg er spent på hvordan det ser ut der nå.

Er det noen dere tenker ekstra mye på i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg