Pyntet juletre!

Nå har jeg og mamma pyntet juletreet. Det er så koselig med juletre, det topper virkelig alt. Julestemningen har enda ikke kommet for fullt, men jeg kjenner at den er på vei. I dag skal jeg ta toget nedover til Sandefjord igjen, har ikke sovet i leiligheten min på langt over en uke nå. Det frister ikke akkuratt å vaske i kveld, men det må gjøres. I morgen har jeg skole igjen, jeg har ikke helt oversikt over hvordan uken min skal være. Jeg vet at det er skoleball på onsdag, og det er alt. Får håpe jeg får litt mer beskjed om hva som skjer på skolen denne uken i morgen. Dere får ha en fantastisk dag!

Har dere pyntet juletreet?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg