Det nærmer seg jul

God dag alle sammen! Planene i går ble ikke noe av, så jeg har vært hjemme i hele går. I dag skal jeg egentlig på et møte med Team Toppform, men det ser ikke ut som om jeg kommer meg inn til Oslo i dag. Nå sitter jeg og ser på frustrerte fruer mens jeg spiser frokosten min. Det er ikke mange dagene til julaften nå og jeg kjenner jeg gleder meg. I år har det vært veldig dårlig med julefilmer på TV, så jeg håper det kommer mer og mer fremover. Jeg savner Hjemme alene, Donald og alle de koselige julefilmene. Tradisjon er jo noe av det mest herligste med jul!

Noen som gleder seg?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg