Språkreisen har vist meg at alle drømmer er til for å nåes

Det er helt utrolig å tenke på at det nå er 129 dager siden jeg kom hjem fra språkreisen. Jeg lengter virkelig tilbake, det var en helt fantastisk opplevelse. Jeg fikk muligheten til å utforske et helt nytt land. Det var første gang jeg tok turen mot USA, første gang jeg satte min fot på det amerikanske kontinent, det var spennende. I løpet av de fire ukene opplevde jeg helt utrolig mye. Jeg anbefaler virkelig alle som har mulighet til å dra på en språkreise om å gripe den muligheten(du kan bestille gratis brosjyre HER). Det blir en opplevelse for livet!

I blant sitter jeg og tenker over hvor heldig jeg er. På disse fire ukene åpnet jeg meg mer enn jeg har gjort noen sinne, jeg ble mer utadvent og ble mer kjent med meg selv. Disse ukene kan jeg si har forandret livet mitt. Jeg ble kjent med noen som nå er mine beste venner, denne reisen har gjort så mye for meg!

Språkreisen har vist meg at det går ann å bli forelsket i et annet land på fire uker, at man kan utvikle nye og gode vennskap på kort tid, at amerikanere er verdens herligste mennesker, at amerikansk Burger King er ekkelt, at man ikke reiser med British Airways igjen og at alle drømmer er til for å nåes.

Dette er noe av mye jeg klarte å oppleve på fire uker i sommer.


Jeg har møtt verdens herligste mennesker, fått nye vennskap og blitt kjent med meg selv. Jeg har blitt mer sikker på meg selv og har minner for livet. Jeg har stresset rundt i Hollywood, jeg har drukket Starbucks i California og jeg har solet meg på Venice beach. Jeg har gjort så mye denne sommeren, det er ingen sommer som kan måle seg engang, for nå har jeg hatt den beste sommeren noensinne. Og den sommeren har jeg opplevd med de herligste folk.

Hva tenker du om språkreise? Gratis brosjyre kan du bestille HER.

4 kommentarer
    1. Du er så heldig som har kunne dratt til California. Jeg har veldig lyst til å bo i London i England. Selv om jeg hører det er mest bare regn og lite sol, så kjenner jeg at jeg bare blir tiltrukket alt som er engelsk. Jeg kjenner på kroppen min at jeg hører hjemme der og at jeg har utrolig lyst å dra dit. Så jeg gleder meg til jeg er ferdig utdannet og kan finne meg jobb, da skal jeg flytte til London og bo der 🙂 Kunne du ha tatt en titt innom min blogg? hadde blitt utrolig glad. Har en giveaway som er i gang så gjerne bli med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg