syv eksamener neste uke

I dag har jeg gått rundt å vært småglad hele tiden. Jeg har fått tilbake geography prøven min og fikk 88%, noe som jeg er utrolig glad for! Etter skolen satt jeg igjen og jobbet litt med lekser før jeg dro for å trene. Jeg var litt sliten i dag så det ble bare en rask trening før jeg dro hjem. Nå har jeg sett på tv helt siden jeg kom hjem klokken seks, eneste jeg har gjort er å lage middag og tatt meg en dusj. Jeg får vel begynne på fransk lekser snart.

Neste uke starter helvetesuka. Jeg har eksamener i alle fag neste uke og det virker nesten umulig å komme seg igjennom det. Vi har to dager hvor vi skal gjennomføre to eksamener og eksamenene våres er på en og en halv time (vi skriver forresten for hånd også). Tenk på norske skoler, de har faktisk seks timer på hver og de har ikke engang eksamen i alle fag. Når den fredagen kommer skal jeg nyte friheten, da skal jeg ta meg juleferie med god samvittighet. Neste fredag er syv eksamener overstått og forhåpentligvis er jeg fornøyd.

Har dere mye å gjøre for tiden?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg