One Whey bar

Hei! Nå er science prøven gjennomfør og jeg fikk greie på mattekarakteren min fra sist prøve. Jeg gikk ut med tre på ungdomsskolen i begge fagene og gjør det mye bedre nå. Det er merkelig at jeg faktisk gjør det bedre når alt er på engelsk, men jeg klager ikke. Jeg fikk sterk fire på matteprøven og jeg er superfornøyd. Nå er det ikke lenge før eksamenene starter, det blir slitsomt!

Jeg trener mye om dagen og faktisk føler jeg at treningssenter er min greie nå. Jeg har mulighet til å trene når jeg vil og hva jeg vil, ganske befriende å tenke på. Jeg fikk tilsendt noen produkter fra Fitnessguru for noen uker siden og produktene er så bra! Når jeg får litt penger skal jeg absolutt handle derfra! Proteinbarene de selger er kjempesmarte å ha med seg på skolen eller som etter-trening mat.


Du kan få tak i denne baren HER.

Noen som har kjøpt noe fra Fitnessguru før?

2 kommentarer
    1. Så bra at du ble fornøyd med karakteren! Selv krabbet jeg fra en usle 2’er til 4’er igjennom videregående. Skulle ønske jeg hadde klart 5’ern, men den lå akkurat utenfor min rekkevidde.
      Baren du linket til, er den god da? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg