Det handler om å tenke positivt

Jeg vet at det kan være vanskelig noen ganger. Jeg vet at det kan være vanskelig å tenke positivt, se fremover og sette seg mål. Jeg vet at det kan være vanskelig å nå målene sine. Vi setter så høye krav til oss selv at noen ganger glemmer vi hva som virkelig betyr noe. Man er ikke egoistisk om man tenker på seg selv, alle har godt av å være i fokus en gang iblant. Vi må begynne å gjøre som vi vil.

Dette er bare en liten tanke jeg vil dele med dere, jeg merker at jeg setter for store krav til meg selv for tiden. Jeg merker det store presset nå som det nærmer seg eksamen, jeg merker det når det kommer til mat, trening og penger. Kravene jeg setter til meg selv er urealistiske, jeg vet selv hva jeg kan oppnå og hva jeg klarer. Jeg må nok begynne å sette krav deretter.

Livet er forresten fantastisk, dette er noe jeg har funnet ut i det siste. Selv om vi ikke skal ha for store krav til oss selv kan vi like godt tenke stort. Tenk på alt som kan oppleves i verden, tenk på alle mulighetene vi er så heldige å ha, men ikke minst tenk på alt det fine du har rundt deg.

Hva tenker du?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg