Tjøme i morgen

God kveld. Nå sitter jeg med science-lekse og spotify er på. Elsker å sitte med skolearbeid sent på kvelden, med musikk på og fullt fokus. Jeg arbeider virkelig så mye bedre da. I morgen skal jeg opp tidlig for jeg er hos mamma i sande nå. Toget til skolen går halv åtte, håper bare jeg rekker den ettersom bussen jeg tar til toget alltid kommer for sent. Det er så kjipt, nsb og vkt burde snart samarbeide. Jeg skal bare være på skolen et par timer for å få med meg litt science, så drar jeg og Kaia på Sentral ungdomskonferanse på Tjøme. Vi skal være på Havna hotell hele helgen, så det blir nok utrolig bra! Neste gang dere hører fra meg er jeg mest sannsynelig på hotellet, vi snakkes..

Noen andre som skal dit? Eller er det noen av dere som tenker på å bli med i Røde Kors?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg