Sunn snack

Som mange av dere sikkert har forstått har jeg blitt veldig opptatt av å spise sunt i det siste. Fokuset på mer proteiner har blitt større og sukker har jeg kuttet ned på. Jeg har begynt å trene mere og slutten av november skal jeg få treningsplan og matplan av en coach som jeg skal følge. Jeg gleder meg utrolig mye til å starte med dette og frem til da har jeg vært så heldig å få tilsendt noen produkter jeg kan prøve ut fra SunnSnack.no.

I tillegg er alle produktene nedenfor økologisk og produsert uten hjelp av sprøytemidler. Alt er vegansk og inneholder ingen konserveringsmidler. Nedenfor kan dere se noe av det jeg har fått tilsendt.

Erteprotein: Dette produktet består av 82% protein. Den er et fint kosttilskudd for de som ønsker et tilskudd av proteiner. Erteprotein kan du bruke i pannekaker, smoothier, hjemmelaget brød osv.

Baobab Powder: Baobabfrukten inneholder mye vitamin C. Fruktpulveret er veldig rikt på antioksidanter. Dette pulveret passer veldig fint i smoothie.

Gojibær: Gojibær regnes faktisk som en av de mest næringsrike matvarene vi har. Den er rik på protein, aminosyrer og vitaminer. Gojibær har over 20 mineraler og vitaminer. Gojibærene er også fulle av antioksidanter. Gojibær kan brukes i frokostblandinger, muffins, smoothie osv.

Acai: Inneholder omega 3, omega 6 og omega 9 fettsyrer. Pulveret inneholder også en god del antioksidanter. I tillegg så har dette bæret en høy konsentrasjon av mineraler og vitaminer deriblant kalsium, fosfor, betakaroten og vitamin E. Dette kan du også bruke i smoothie eller f.eks. juice.

Ikke glem at Sunnsnack har rask levering, normalt får man varene etter 2-4 dager. Dere finner siden deres HER!

Noen av dere som har prøvd disse produktene før?

// sponset

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg