Fridag

God dag alle sammen! Denne helgen er jeg forresten hos mamma i sande. Nå har jeg nettopp kommet hjem etter et møte på ungdomsskolen med min gamle kontaklærer hvor jeg fikk kopier av de gamle karakterene mine. Jeg har sendt inn søknaden og nå er det bare å vente på svar fra EF-Academy. Var også og kjøpte hårfarge på sande i stad, må farge etterveksten min. Er ikke lenge før jeg må til frisøren heller, det blir deilig å få en ordentlig farge på håret igjen. Vi har fri fra skolen i dag fordi vi skal tjene inn penger til et av CAS programmene våres. Jeg har jobbet litt men må nok gjøre litt mer. Det er uansett en kjempefin dag i dag og nå skal jeg kose meg med en boks Ben & Jerry’s.

Hva gjør dere i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg