Smiler bare ved tanken

Da er søknaden til EF-Academy fylt ut ferdig. Har sittet helt siden klokken syv med dette og er utrolig sliten. Jeg har skrevet to sider med Statement of purpose(motivasjonsbrev) og det eneste som mangler nå er karakterkortene fra ungdomsskolen. Jeg skal tilbake til ungdomsskolen i morgen for å hente disse og det blir koselig å hilse på den gamle læreren min igjen. Jeg kjenner at jeg savner ungdomsskolen veldig mye, men fagmessig er det ingenting å savne. Jeg har nå bestemt meg for hva jeg vil neste år og søker derfor EF-Academy New York. Ønsker å ta IB der istedenfor Skagerak. Jeg håper virkelig jeg kvalifiserer meg til en plass, for dette ville vært en drøm i oppfyllelse!


Dette bildet er fra språkreisen i sommer. Stort savn!

Er det noen fler som vil eller har tenkt på å studere i utlandet?

5 kommentarer
    1. Anne lene! du er så sinsykt heldig som får lov til dette, og jeg håper på dine vegne at du får komme inn<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg