Ikke lenger bare meg

Heii og god kveld alle sammen! Da er det ikke bare meg lenger. Da er jeg ikke lenger enebarn. Lille Jenny M. kom til verden 21.oktober klokken 20:24. Denne lille herlige jenta var 48cm lang, veide 3610g og er kjempenydelig. Det er rart å få en lillesøster nå som jeg har levd seksten år uten. Likevel er det utrolig koselig og jeg gleder meg til årene vi har i vente. De øyeblikkene hvor hun skal ta sine første skritt, feire sin første bursdag, gjennomføre sin første skoledag og den dagen hun kommer til meg for råd. Jeg lurer på hvordan hun kommer til å være når hun blir eldre, kommer hun til å ha like interesser som meg? Kommer hun til å bli flink til å synge, tegne eller danse? Kanskje hun blir statsminister? Hvem kommer hun til å se opp til?

Det har vært en kjempespennende dag, Jenny M. har det fint og alt er bra. Jeg har blitt storesøster og gøy er det!

Dere får ha en super kveld!

2 kommentarer
    1. Gratulerer med lillesøster! Så nydelig da <3 Ikke dårlig å bli storesøster i en alder av 16 år nei, hehe. Kos dere masse sammen :0)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg