uforberedt

Heii og god dag dere! I går fikk jeg besøk av Kristine og hun har sovet over til i dag. Har ikke funnet på noe med henne på noen uker nå, så det var kjempekoselig! Vi har spist mat, sett litt på TV og egentlig bare vært generelt late. Jeg har ikke trent denne uken og jeg orker ikke trene i dag heller, ferie forblir ferie. Er litt delig å være hjemme hos mamma igjen, her får jeg servert mat rett på bordet. Syntes egentlig det er litt greit å bo for meg selv også da, liker å lage mat og slikt. Jeg fikk vite i går at jeg har Geography prøve på mandag og jeg er sykt stresset nå. Bøkene mine ligger på skolen og jeg har ingen notater hjemme. Jeg får se hva jeg gjør, men jeg finner nok en løsning på det.

Dagen i dag skal gå til skolearbeid slik at jeg kommer over den dårlige samvittigheten. Dere får ha en kjempefin dag, vi snakkes!


beklager for dårlig bildekvalitet, kameraet mitt er hjemme

HVA SKAL DERE I DAG? NOEN SOM KJENNER SEG IGJEN?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg