Start everyday off with a smile.

God morgen alle sammen! Jeg starter dagen med et smil, humøret er på topp og jeg har mye å se frem til i dag. Jeg skal møte kjære Tirill om et par timer i Oslo og så setter vi kursen mot Telenor Arena på Lady Gaga konsert. Vi har mye å lære av den dama der, hun er rett og slett helt rå! Jeg skjønner ikke hvordan det kan gå ann å være så kreativ som hun er. Hun er virkelig en inspirasjon på mange måter.

Det er utrolig deilig med høstferie, så jeg nyter virkelig dagene i ferien. Neste gang vi har fri fra skolen er det desember, tenk det. Det er 85 dager til julaften, tiden flyr! Jeg kan liksom enda huske julen 2004 som om det var i går. Det vil si at det er rundt 80 dager til jeg befinner meg i Thailand, smilets land. Thailand er virkelig et ferieparadis, jeg har ingenting negativt å komme med når det gjelder Thailand og ferie. Det blir nok ikke siste gang jeg drar ned dit.

Nå skal jeg spise frokost også får dere ha en knallfin dag!

Husk å smil i dag da dere. Hva skal dere i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg