Ikke så imponert

God kveld alle sammen! Nå har jeg nettopp spist middag etter jeg har vært en times tid ute og øvelseskjørt. Kan ikke si jeg har vært flink bak rattet i dag for jeg kvelte bilen et par ganger i tillegg til at jeg endte opp i en farlig situasjon. Det gikk heldigvis bra og jeg kjørte forsåvidt greit etter dette. Jeg løp en tur tidligere i dag for jeg følte meg så fæl. Å trene hjelper virkelig på humøret, man føler seg mye mer fresh. I morgen skal jeg til Oslo og være med Tirill som kommer med fly fra Nord-Norge. Vi skal spise i Oslo og dra på Lady Gaga konsert på kvelden, det blir kjempekoselig å se henne igjen! For dere som ikke vet det er Tirill ei jeg ble veldig godt kjent med på språkreisen i California. Dere får ha en strålende kveld videre, jeg skal unne meg litt sjokoladepudding. Kos dere!

Noen som holder på å øvelseskjøre? Flere som skal på konsert?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg