Autumn break

God kveld alle sammen! Nå har nettopp kastet i meg tre knekkebrød og en kopp med kakao. Jeg har gjennomført dagens andre treningsøkt på Stamina og det går faktisk veldig mye bedre nå. I dag syntes jeg det faktisk var litt morsomt! Jeg har tenkt til å begynne å blogge litt om trening fremover siden dette tar en stor del av hverdagen nå. På skolen vi et fag som heter CAS(creativity action service) hvor jeg da har valgt Fitness, slik at det blir en del trening der også! Så jeg må få laget et treningsprogram snart. I morgen skal jeg dra hjemover til mamma, for nå har jeg en uke med høstferie. På lørdag skal jeg være med pappa på fotballkamp, mandag skal jeg på Lady Gaga konsert og 4. oktober blir det markering i Oslo. Det er mye å se frem til nå, så det blir bra! Nå skal jeg skrive over noen history notater før jeg skal tenke på senga. Jeg håper alle sammen har hatt en kjempefin dag!

Noen flere som skal på Lady Gaga konsert?

3 kommentarer
    1. Trening syns jeg er spenende og lese. Trener selv men har fått trent lite i det siste. Knekkebrød er godt når man trenger en kvikk lunsj men faktis ost på eg super godt 🙂 Ha en fin helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg