Små gleder i hverdagen

God kveld! Nå har det vært mye som har skjedd de siste ukene. Jeg har jo flyttet inn i leiligheten og det meste går bra. Har blitt kjent med verdens beste folk fra skolen og fått verdens beste venner. Jeg prøvde meg som sagt på Panthers cheerleading i Tønsberg, men det var ikke akkurat noe for meg. Jeg tror bare det å generelt bytte lag bare ble for rart for meg. I tillegg til at jeg da måtte gå ned et nivå passet det ikke så godt for meg. Jeg har startet medlemsskap på Stamina og har planer om å trene der i en god stund fremover.

På mandag dro jeg på mitt første møte med Røde Kors, og det var så herlig! Tok med meg Kaia på møtet, så begge har planer om å fortsette. Om dere er interesserte kan jeg skrive et innlegg om dette med Røde Kors en annen gang. Vi har allerede meldt oss på kurshelg en gang i November. Ellers går dagene bort til skole og trening. Jeg har søkt på mange jobber og håper på svar fra de snart. Sandefjord er herlig og jeg begynner virkelig å like meg her nå.

I dag bestemte vi jentene oss for å dra på Café rett etter skolen. Dette var utrolig koselig! Etter dette måtte jeg handle litt før jeg dro hjem og trente. Så dagene er kjempefine og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Har dere det travelt om dagen?

3 kommentarer
    1. Bloggen din virker veldig spennende, stakk nettopp innom og jeg tror nok jeg kommer til å følge med videre! Fint bilde av dere forresten, så koselig ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg