Innkjøp fra California

God morgen alle sammen! Jeg tenkte at det var på tide å vise dere innkjøpene fra California. Jeg har tatt bilde av mesteparten, men har ikke tatt bilder av absolutt alt. Jeg tenkte å starte med å poste noen outfit snart, så dere får se mer da. Jeg må bare si at USA er utrolig billig, dere finner alt til nesten halv pris av hva det koster i Norge. Jeg fant litt cheertøy der borte, og det var sykelig billig! Fornøyd er jeg, og tilbake skal jeg absolutt! Nå skal jeg ut å gå en tur med mamma og kjæresten hennes. Ha en fin dag videre!


Shorts fra Guess, Roxy, Abercrombie og Vibrant


T-skjorter fra Abercrombie, Victorias Secret, Pink og Roxy


Pique og skjorter fra Ralph Lauren


Hvite bluser fra Feather and Stitch, blå og hvit bluse fra Forever 21


Grå kjole fra Polo/ Ralph Lauren, blå kjole fra Tommy Hilfiger


Kjole fra Kate Moss


Skjørt fra Forever 21, jakke fra Guess


Alt fra Victorias Secret


Blush og Too Faced pudder fra Sephora, Bodybutter og Body Cream fra Laline

Hva syntes dere?

8 kommentarer

Siste innlegg